יום ראשון, 13 באפריל 2014

תני סיכוי לבגד ים ברזילאי , הישבן שלך יגיד לך תודה

ביקיני ברזילאי הם בגדי ים שבמהותם צרים בחלק האחורי יותר מאשר בגזרות המכסות את הישבן במלואו. המונח "ברזילאי" מגיע כמובן מברזיל ששם מקור הגזרה הזו, אבל עכשיו הגזרה הברזילאית נהייתה פופולרית באמריקה הלטינית וגם בחלקים רבים של אירופה. לגזרת בגד הים הברזילאי יש כאלו שקוראים "גזרה לטינית" או חתך צר. ביקיני ברזילאי מגיע עם גזרה נמוכה בדרך כלל בחלק הקדמי. בגדי ים ברזילאים ממש עושים את זה טוב ומעצבים נוטים לטובת בגדי ים ברזילאים החצופים (שמראים יותר לחיים של ישבנים) מאשר גזרה המלאה.


למה את צריכה לעבור לביקיני ברזילאי?

ניסיתי כמיטב יכולתי להדגים עד כמה יש השפעה קסומה לגזרה הצרה בתחתית הישבן ועד כמה מקסימה היא יכולה להיות! אין פלא שהברזילאים ידועים כאומה עם כאלה ישבנים מדהימים שיש להם בגדי ים שמעצבים אותם בצורה מושלמת. זה לא אומר שישבן מלא יותר לא יכול להיראות נהדר, ובכלל, הכל תלוי בהגדרה והאירוע אבל אני חושבת שכל בחורה צריכה בגד ים ביקיני ברזילאי אחת לפחות!

כבר הוכיחו לפני (ראו תמונה למעלה) מה שרבות מאתנו הבנות כבר הבינו מזמן! גזרה ברזילאית נותן צורה לישבן שלך, שבו גזרה שמכסה מידי יכולה לעשות שהישבן ייראה פחות "עסיסי" ומעט מרובע! סמכי עלי גם אם יש לך ישבן קטן או גדול גזרה ברזילאית תעשה לך פלאות. תבטיחי לי שאת נותנת לזה צ'אנס, כי ברגע שאת הולך עם ברזילאי לעולם לא תוכלי לחזור לאחור!

איפה לקנות אתן שואלות? הנה התשובה שלי - בגדי ים באינטרנט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה